«Ես և համակարգիչը»

Իմ կյանքի մեծ մասը կախված է համակրգիչից: Դասերը, տեղեկություն գտնել և այլն: Համակրգիչը ինձ շատ է օգնում շատ հարցերում: Ես այն ինձ հետ դասի եմ տանում: Նրանով նայում եմ յութուբ, ինստագրամ, ֆիլմեր, զանազան պարեր և կլիպներ: Ազատ ժամանակ ես համակարգիչ եմ նայում: Ես համակրգիչով նորություներ եմ իմանում: Համակարգիչը ամեն տեղ պետք է գալիս՝ տանը, դպրոցում, այլ երկրներում, երբ անելու բան չկա և այլն: Մի գուցե մեծերը կասեն, որ համակարգիչը բթացնում է մեր ուղեղը, մեր բնավորությունը փոխում է դարցնում է մեզ ավելի ագրեսիվ և չլսող, բայց այն շատ պետկակար է: Համակրգիչը մեզ բոլորիս շատ հարկավոր է օգնում է:

1.Քանի սոցցսնցեր գիտեք?

Ես գիտեմ՝ youtube, fecebook, instagram, viber, whatsapp և snapchat:

2.Մեկ անհատը քանի սոց ցանցի օգտատեր կարող է լինել:

մեկ անհատը 10+ սոց ցանցի օգտատեր կարող է լինել:

3.Քո կարծիքով ինչպես կարելի է ժամանակը հետաքրքիր անցկացնել համակրքիչի առաջ և սոց ցանցերում:

Իմ կարծիքով կարելի է ժամանակը հետաքրքիր անցկացնել համակրքիչի առաջ և սոց ցանցերում ֆիլմեր դիտելով, երաժշտություն լսելով, ընկերների հետ սոց ցանցերով շփվելով, և այլն:

4.Վիրտուալ աշխարհում զարգացած մարդու խնդիրները:

5.Ճիշետ է արդյոք այն գաղափարը, որ մարդը վիրտուալ աշխարհում եմոցոնյալ աղքատության մեջ է:

6.Համաձայն եք այն մտքի հետ, որ վիրտուալ աշխարհում մարդը ապրում է երկակի կյանքով:

Այո համաձայն եմ:

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started